EUR CZK

Níže jsou uvedeny příklady správných klíčových slov pro vyhledávač:

Model laptopa jaký vlastníteCo vepsat

Lenovo Thinkpad EDGE E120E120

Acer aspire 57385738

Sony Vaio SVE1111M1ESVE11

Samsung NP350E5C-A05PLNP350E5C

Dell Inspiron 17R17R

Toshiba Satellite L850-B206L850

Asus EEE PC 1001HA1001HA

DELL MINI 10181018

Fujitsu-Siemens Amilo A1451A1451

Packard Bell iPower GX-MGX-M

Acer Aspire ONE ZG5ZG5

V případě jakýchkoliv problémů nás prosím kontaktujte

Řád

I. Všeobecné podmínky:

1. 1. Tyto pravidla jsou integrální součástí dohody o prodeji nabízených produktů firmou:

Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul. Gogolińska 4E
47-100 Strzelce Opolskie
NIP: PL9910265125
REGON: 161439805

Pobočka:

ul. J. Sobieskiego 3
46-061 Źlinice

bankovní konto:

Raiffeisenbank Bank
8345648001/5500
Milek Krzysztof
ul. J. Sobieskiego 3
46-061 Źlinice

 

Orgán, který zaregistroval podnikatelskou činnost: Burmistrz Prószkowa

Zápis do Centrální Evidence a Informace o Podnikatelské Činnosti

2. Prodej se koná prostřednictvím Internetu mezi objednávajícím v internetovém obchodě klawiszedolaptopa.pl a přidruženými obchody, dále uváděným jako Klient a prodejcem dále uváděným jako Obchod.
3. Každý Klient kupující produkty nabízené firmou klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof je zavázán seznámit se s pravidly.


II. Přijetí a realizace objednávek:

4. Obchod provozuje prodej zboží prostřednictvím sítě Internet. Informace týkající se zboží Obchod zveřejňuje na každé své webové stránce. Všechno produktů pochází ze sekundárního trhu: touchespourclaviers.fr , klawiszdolaptopa.pl , klawiszedolaptopa.pl , laptoptaste.de , laptopkey-europe.eu , laptopkeys-europe.eu , singlelaptopkeys.com , laptopkey.eu , tastiperletastiere.it , teclasparateclado.es , www.klavishydlaklaviatury.ru , www.toetsenbordtoetsen.nl , www.pliktra.gr , www.klavyeyetus.web.tr , www.klavesydoklavesnic.cz , www.tangenter.se , www.tastepentrutastatura.ro , www.teclasparateclado.pt
5. Objednávky od Klientů vyřizují internetové obchody. Klient není povinen k uskutečnění objednávky zakládat žádné účty a ani není vyžadována žádná registrace na internetové stránce. Po objednání Klient obdrží e-mailovou zprávu od Obchodu s potvrzením o přijetí objednávky.
6. Klient svou objednávkou uzavírá smlouvu o prodeji objednaného zboží s Obchodem.
7. Objednávkou Klient činí tyto kroky:
a) vybírá objednané zboží
b) označuje způsob doručení a poskytuje adresu na jakou má být zboží zasláno
c) vybírá způsob platby
8. V případě, že část objednaného zboží momentálně nebude dostupná na skladě, Klient bude informován o této skutečnosti a o aktuálním stavu objednávky a sám rozhodne o způsobu realizace objednávky (částečná realizace nebo zrušení celé objednávky).
9. V případě kdy je zboží nedostupné (zboží není na skladě) nebo objednávku Klienta nelze z jiného důvodu realizovat Obchod vrátí Klientovi peníze za zboží i zásilku do 14-ti kalendářních dnů od zrušení objednávky na bankovní konto nebo konto PayPal, pod podmínkou, že se Klient nerozhodl pro jiné řešení – v každém případě Klient není zatížen žádnými poplatky souvisejícími s vrácením zboží.


III. Změny v objednávkách

10. Klient může provádět změny v objednávce do momentu její realizace (čili do momentu předání k odeslání). Klient může zrušit celou objednávku do momentu jejího odeslání.


IV. Ceny zboží a doručení:

11.Ceny veškerého zboží, které je dostupné na našich internetových stránkách Obchodu jsou cenami brutto s VAT uváděnými ve dvou měnách, a to v polských zlotých nebo v euro (v uváděných cenách nejsou zahrnuty náklady na doručení).
12.Udávaná cena u každého zboží je platná ve chvíli kdy kupující neboli Klient realizuje objednávku. Při koupi většího množství kláves se cena za jeden kus sníží podle tabulky ze záložky „ceník” (http://www.klavesydoklavesnic.cz/cenik)
13. Náklady na dopravu hradí Klient, jsou neměnné bez ohledu na množství a velikost zakoupených předmětů. S cenami za dopravu se můžete seznámit v záložce „zásilka” (http://www.klavesydoklavesnic.cz/zasilka)
14. V případě nákupů přes počítačové servisy nebo při nákupech přesahujících 50zł je doporučená zásilka na území Polska zdarma. Za tímto účelem při výběru způsobu doručení označte správnou pozici.


V. Čas realizace objednávky:

15. Každé zboží je odesláno nejpozději následujícího dne od momentu kdy se na účtu Obchodu objeví příslušná částka za objednané zboží. Objednávky zaplacené do 14:30h jsou odeslány téhož dne, nedělní a sobotní objednávky jsou odeslány v pondělí.
16. Objednávky jsou doručovány prostřednictvím Polské Pošty InPostu nebo přepravní společností DPD na adresu Klienta.
17. Způsob a termín doručení na území Polska: 
a)   Polská Pošta - doporučená zásilka – D+1
b)   přepravní společnost DPD – D+1
c)  Inpost – D+5
Způsob a termín doručení na území Evropské Unie:
a)    Polská Pošta:
- Prioritni zásilka (bez sledovací číslo) – D+5,
- Prioritní zásilka (s sledovací číslo) – D+5.
Způsob a termín doruření do ostatních států::
a)    Polská Pošta:
- Prioritni zásilka (bez sledovací číslo) – 1-3 týdny,
- Prioritní zásilka (s sledovací číslo) – 1-3 týdny.


VI. Forma platby:

18. Klient si může zvolit jednu z následujících forem plateb za objednané zboží s doručením na území Polska: 
a)    platba v hotovosti na dobírku v případě doruření objednávky prostřednictvím Polské Pošty nebo DPD. Objednávka začína být realizována od momentu, kdy Klient dokončí proceduru objednání. Tato možnost je dostupná pouze v Polsku.
b)    tradiční bankovní převod nebo PayPal. Při této formě platby se objednávka začína realizovat poté, co Obchod od operátora obdrží potvrzení o úspěšně provedené bankovní operaci nebo po zaúčtování platby na konto.
19. Klient si může vybrat z následujících forem plateb za objednané zboží s doručením mimo území Polska:

a) tradiční bankovní převod

b) PayPal


VII. Reklamace:

20. Klient má právo na reklamaci v záruční době, pakliže je spotřebitelské zboží fyzicky vadné. Fyzická vada není v souladu se smlouvou. Dochází k ní zejména tehdy, kdy daná věc:
    - nevykazuje vlastnosti, které by tento produkt měl mít
    - nemá vlastnosti o kterých byl Klient Obchodem nebo reklamou ujištěn, že je bude mít
    - není vhodná pro účely o kterých Klient informoval Obchod během uzavírání smlouvy, jestliže Obchod neupozornil na jiný charakter výrobku a jeho předurčení.
21. V situaci kdy se závada projeví Klient může žádat o reklamaci v záruční době a zažádat si o jednu ze čtyř možných možností řešení:
    - výměna zboží za jiné;
    - oprava zboží;
    - snížení ceny;
    - odstoupení od smlouvy
Výběr požadavku závisí na Klientovi.
22. Obchod zodpovídá vůči Klientovi za prodané zboží, jestliže se závada projeví v období do 2 let od momentu jeho prodeje.
Tento termín nelze zkrátit s vyjímkou použitého zboží, u kterého Obchod krátí svou zodpovědnost na jeden rok.
Během trvání ročního období o zodpovědnosti Obchodu přetrvává domněnka, že zjištěná závada nebo její příčina existovala již v momentě prodeje. Taková situace zlehčuje reklamaci, jelikož Obchod musí dokázat, že závadu způsobil Klient.
V případě, že se na závadu přijde v pozdějším termínu, čili mezi 12 a 24 měsícem od prodeje zboží je Klient povinen dokázat, že vada zboží existovala již v momentě prodeje.
Obchod je zproštěn zodpovědnosti za zboží v záruční době, pokud Klient v momentě uzavření smlouvy věděl o vadě, např. zboží bylo prodáváno se sníženou cenou s ohledem na konkrétní defekt. Tato vada nebude zKlient je povinen prodejci nahlásit závadu během roku ode dne zjištění závady – nejlépe ihned po zjištění.
O reklamaci postačí informovat obchod e-mailem, ve kterém by měly být co nejpřesněji popsány veškeré problémy, které vznikly u zboží a určit své požadavky. Obchod prošetří reklamaci do 14 kalendářních dnů
23. Veškeré spory týkající se poskytovaných služeb Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof budou řešeny soudem. Klient, který je spotřebitelem ma možnost využít mimosoudního způsobu řešení reklamace a domáhat se nápravy u Rozhodčího řízení


24. Produkty prodávané Obchodem nejsou v záruce.


VIII. Právo odstoupení od slmlovy

25. V souladu s aktuálními právními předpisy, Klient má právo odstoupit od této smlouvy v termínu 14 dnů bez udání jakékoliv příčiny. Termín 14 dnů je počítán od následujícího dne ode dne převzetí zásilky. Termín pro odstoupení od smlouvy přestane platit po uplynutí 14 dnů od následujícího dne ode dne převzetí zásilky, a to Klientem nebo pověřenou třetí osobou.
26. Aby Klient mohl využít práva o odstoupení od smlouvy, je Klient povinen informovat Obchod o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy cestou písemného prohlášení. Aby Klient mohl odstoupit od smlouvy postačí, že vyšle informace týkající se jeho práva o odstoupení od smlouvy před uplynutím termínu pro odstoupení od smouvy elektronickou cestou např. e-mailem. Klient není povinen vyplňovat žádné jiné dokumenty..
27. Obchod může pozdržet vrácení peněz do chvíle, kdy od Klienta obdrží reklamovaný předmět nebo do chvíle, kdy bude prokázáno, že daný předmět již byl odeslán, v závislosti na tom k jaké události došlo jako k první. Klient je povinen Obchodu odeslat nebo předat předmět neprodleně, a v každém případě ne později než 14 dnů ode dne, ve kterém Klient informoval Obchod o odstoupení od této smlouvy. Termín bude dodržen, pokud Klient odešle předmět před uplynutím 14-ti denního termínu. Zboží odešlete na adresu:

ZWROTY I WYMIANY
Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul. Gogolińska 4E
47-100 Strzelce Opolskie

Klient bude muset uhradit veškeré náklady vyplívající z přepravy předmětu zpět do Obchodu (náklady na balení a přepravu do Obchodu).
28. V případě odstoupení od této smlouvy Obchod vrátí všechny obdržené platby i náklady na přepravu (pod podmínkou, že Klient vybral při objednávce nejlevnější dostupnou variantu, kterou Obchod nabízí), neprodleně, a v každém případě ne později než 14 dnů ode dne, ve kterém Obchod obdržel informaci s Klientovo rozhodnutím odstoupit od této smlouvy. K vrácení peněz dojde na určené bankovní konto nebo konto PayPal, pokud Klient nesouhlasil s jiným řešením – v každém případě Klient není zatížen žádnými poplatky souvisejícími s tímto vrácením.


IX. Osobní údaje

29. Poskytnutí osobních údajů v objednávkovém formuláři je dobrovolné, i když je nezbytné k realizaci objednávky. Klient má právo přístupu ke svým údajům a také je může opravovat. Politikou soukromí obchodu v souladu s: Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (anglicky General Data Protection Regulation, zkratka GDPR), plným názvem Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Další informace o zásadách ochrany osobních údajů.
30. Sbírka osobních údajů je nahlášena GIOGO (Generální Inspektor Ochrany Osobních Údajů) pod číslem: 028102/2013


X. Závěrečná ustanovení

31. Žádné z ustanovení tohoto řádu nemá za cíl porušit Klientovo práva. Nemůže být tímto způsobem interpretováno, jestliže v případě nesouladu jakékoliv části řádu s platným právem Obchod deklaruje bezvýhradné podřízení a uplatnění toho práva v místě v němž byl zpochybněn řád.

 

POLITIKA SOUKROMÍ

Poskytnutí osobních údajů v objednávkovém formuláři je dobrovolné, i když je nezbytné k realizaci objednávky. Klient má právo přístupu k obsahu svých údajů i k jejich opravě.

Administrátorem údajů je firma:
Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul. J. Sobieskiego 3
46-061 Źlinice

NIP: PL9910265125
REGON: 161439805

filia:
ul. Chopina 1A/4
47-100 Strzelce Opolskie

Orgán, který zaregistroval podnikatelskou činnost: starosta Prószkowa
Zápis do Centrální Evidence i Informací o Podnikatelské Činnosti

Osobní údaje jsou chráněny v souladu se Zákonem ze dne 29.08.1997 r. "O ochraně osobních údajů“ (Dz.U. Nr 133 poz. 883) způsobem, který neumožňuje přistup třetím osobám.
Sbírka osobních údajů je nahlášena GIOGO (Generální Inspektor Ochrany Osobních Údajů) pod číslem: 028102/2013

Při objednávce prosíme o poskytnutí:

  1. jméno a přijímení nebo název firmy/istituce – nezbytné k odeslání zásilky;
  2. adresa (ulice, číslo popisné nebo číslo domu a bytu, poštovní směrovací číslo a město) - nezbytné k odeslání zásilky;
  3. e-mail – nezbytný ke komunikaci týkající se objednávky;
  4. telefonní číslo – nezbytné v případě výběru některých metod doručení (vyžadované převozci).

V případě, kdy si Klient při objednávce přeje vystavit na firmu fakturu VAT, prosíme o dodatečné poskytnutí:

  1. jméno a přijímení nebo název firmy/istituce – nezbytné k vystavení prodejního dokladu
  2. adresa (ulice, číslo popisné nebo číslo domu a bytu, poštovní směrovací číslo a město) – nezbytné k vystavení prodejního dokladu
  3. daňové identifikační číslo - nezbytné k vystavení prodejního dokladu

Údaje poskytnuté v průběhu objednávky jsou zpracovávány firmou Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof i následující subjekty v níže uvedeném rozsahu:

Jméno a přijímení, adresa, telefon, e-mail jsou předány dopravní společnosti v podobě štítku/nákladního listu, které současně představují příkaz k doručení zásilky. V závislosti na vybrané formě doručení jsou zásilky doručovány:
a. firma DPD
b. firma Polská Pošta

V případě využití platby pomocí externího platebního systému, budou všechna zadaná data po přechodu na stránku operátora zaregistrována pouze v jeho databázi a nejsou žádným způsobem přístupnénebo uloženy ve firmě Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
a. Przelewy24
b. PayPal

c. Skrill